Einde van ons tweede jaar in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marie Veldhuijsen - WaarBenJij.nu Einde van ons tweede jaar in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marie Veldhuijsen - WaarBenJij.nu

Einde van ons tweede jaar in London

Blijf op de hoogte en volg Marie

03 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal!

Het is alweer (ruim) twee jaar geleden dat Laurens en ik besloten naar London te vertrekken. London is een fantastische stad en wij hebben ons goed kunnen aarden hier. Ondanks dat we nog veel bijzondere ervaringen opdoen in London beginnen de dagelijkse zaken een steeds grotere rol te spelen in ons leventje hier. Daarom heb ik besloten te stoppen met mijn updates deze website. Hieronder mijn laatste bericht.

Begin mei kwamen mijn ouders langs met wie we oost London verkenden; we hebben Columbian flowermarket bezocht, we zijn door Victoria park gelopen en we hebben een kleine stadsboerderij bezocht. Daarnaast hebben we volleybal gespeeld in hyde park, zijn we gaan uiteten voor de verjaardag van Laurens en zijn we met mijn ouders naar een toneelstuk gegaan (verjaardagscadeau). In dezelfde week hebben we Willeke ontmoet, die met haar school een aantal daagjes in London was. Diezelfde week vertrok Sanjay voor 3 weken naar India; lekker rustig in huis! In die drie weken hebben we met onze volleybalvrienden Sia en Nuria het kasteel in Manor House beklommen, hebben we een oude bekende van Laurens bezocht in west London galery waar ze een expositie had, we hebben we gedineerd met vrienden en zijn we met vrienden naar het Almeida theater in Islington gegaan. Daarnaast is Laurens een middagje naar mijn school gegaan om alle SEN (special educational needs) children te ontmoeten en om badminton te spelen met mijn collega’s. De laatste zondag van de maand hebben we gevolleybalt in Muswell Hill en daarna hebben we met z’n allen gebbq bij Adriana en Richard thuis; het was een gezellige middag.

In juni was het erg druk; ik had een week vol met schooltrips en uitjes waaronder een treinreis met de nieuwe trein in St Pancras en een sportdag, een afscheidsdrankje van een oud-collega en ‘the end of the year meeting’ met de ouders van Halima. Ook in de weekenden was het erg druk; oa bezoekje aan mijn vriendin Olivia, ons huisfeestje (om te vieren dat we 2 jaar in London zijn), een bezoek aan Marlyebone market en diner met nieuwe nederlandse vriendin Tatjana en Michiel. Verder hebben we veel gevolleybalt; Laurens heeft met zijn team de finale gewonnen en we zijn samen kampioen geworden in het volleybaltournament in Essex.

Dit was mijn laatste (verouderde) update vanuit London. Als je wilt weten hoe het met ons gaat in London kun je mij altijd mailen; marieveldhuijsen@hotmail.com of je kunt me bereiken via een persoonlijk berichtje op facebook.

Heel veel liefs,
Uit London
Marie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Ons avontuur

Recente Reisverslagen:

03 September 2013

Einde van ons tweede jaar in London

19 Mei 2013

Actieve en sociale tijd smaakt naar meer

12 Maart 2013

Een nieuw jaar in London

11 Januari 2013

Het is alweer eind 2012

02 November 2012

Twee drukke maanden
Marie

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 1112
Totaal aantal bezoekers 13311

Voorgaande reizen:

02 Juni 2011 - 30 November -0001

Ons avontuur

Landen bezocht: